A quali campi hè aduprata a lamina d'acciaio inox lucida 316?

316 fogliu d'acciaio inox lucidatut hà e caratteristiche di Ferrite è Austenite, è una bona capacità di resistenza à u stress di cloruru è a resistenza à a corrosione.2205 hè l'acciaio duplex, hè custituitu da 21% Cr, 2.5% Mo è 4.5% Ni-N.a so forza di curvatura hè duie volte cà Austnite.A capacità pò fà i diseggiani diminuite u pesu di i prudutti in u disignu.Hà più vantaghji di l'acciaio inox 317L.

1639538502638735.jpg

 

Perchè316 foglia d'acciaio satinatu lucidatuhà assai Cr è Mo, cusì hà a capacità di anti-pitting.L'acciaio inossidabile duplex pò assicurà chì l'azzaru hà una alta capacità di resistenza à a pressione è a resistenza di corrosione è a forza meccanica hè alta.

L'acciaio inox 316 hà un cumpurtamentu meccanicu, resistenza à a corrosione è bona saldabilità.Hè aduprata à l'industria di petroliu è di gas naturale, oceanerring, industria chimica è altre industrii.Attualmente, l'industria di u petroliu è di u gasu naturale utilizanu più di 850 km di tubi d'oliu chì sò stati fatti da acciai inossidabili duplex.A maiò parte di sti acciai duplex sò tubi d'acciaio inossidabile 316L senza saldatura (è e parti sò tubi d'acciaio inossidabile duplex S31803 è tubi d'acciaio inossidabile 2507 duplex).Perchè u mediu di gas naturale hà una alta corrosività, i tubi d'alta pressione sò tutti mabe da tubi d'acciaio inox 316.

L'acciaio inossidabile 316 pò esse usatu in questi aspetti: ambiente di cloruru neutru, industria di raffinazione, industria petrolifera, industria chimica, industria di petroliu è di gas naturale, industria di pasta è carta, industria di fertilizzanti, industria di urea, industria di fertilizzanti fosfatati, ambiente d'acqua di mare, energia è ambientale. industria di prutezzione, industria ligera è industria alimentaria, equipements per l'industria alimentaria è farmaceutica.

L'acciaio inossidabile 316 hà una bona resistenza à a corrosione perchè a so superficia hà un film di passivazione chì esiste in l'ossigenu stabile, cusì l'acciaio inossidabile 316 hè populari.

 


Tempu di post: 27-May-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi