Chì significà u "8K" di a foglia d'acciaio inossidabile di specchiu 8K?

I clienti chì compranu l'acciaio inox sempre sentenuLamiera d'acciaio inox 8K specchiu.U specchiu pò esse cunnisciutu chì a superficia di l'acciaio inossidabile hè luminosa è pulita cum'è un specchiu chì pò carte e cose.Allora chì significa "8K"?

8K (2)

8K hè u principiu di trasfurmazioni di superficia in acciaio inox.Dopu chì a superficia di l'acciaio inossidabile hè stata pulita è macinata, a so superficia hè luminosa cum'è un specchiu chì pò cartografia a cosa.

Tutti sapemu chì a foglia d'acciaio inossidabile hè unu di l'acciai in lega Cr-Ni.U "8" in u 8K hè a proporzionalità di l'alia, "K" hè u gradu di riflettanza dopu a lucidatura.Dunque, u specchiu 8k hè a qualità di specchiu incarnata in l'acciaio in lega di cromu-nichel.

Inoltre, secondu u gradu di finezza di u cliente di a superficia d'acciaio inossidabile, 6k, 10k è altri platti d'acciaio inox sò ancu allargati.U più grande u numeru, u più altu hè a finezza di a superficia.Tuttavia, ùn hè micca chì u più altu hè a finezza di a superficia, u megliu hè a piastra d'acciaio inox, è u principale hè chì hè adattatu.Tuttavia, u più altu u valore di "K", u più altu i requisiti di u prucessu, è u prezzu hè sicuru.


Tempu di posta: 07-07-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi