Trasfurmazione di l'industria siderurgica di Shandong "Andate à a tradizione è uttene qualità"

Sottu à a pressione discendente di l'ecunumia naziunale, a trasfurmazioni è l'aghjurnamentu di l'industria siderurgica ùn hè micca solu a necessità di u sviluppu di l'impresa stessu, ma ancu a necessità di risolve l'excedente di a capacità di produzzione di l'acciaio è di eliminà i prudutti è i prucessi retrocessi.Cum'è una pruvincia di l'acciaio maiò, Shandong hè ancu affruntatu i sfidi di a capacità di pruduzzione eccessiva di l'acciaio, a dumanda insufficiente di u mercatu, a diminuzione continuata di i prezzi di l'acciaio è una calata sustanciale di l'efficienza ecunomica.Andendu à i prudutti tradiziunali d'alta qualità hè diventatu una bona medicina per risolve a capacità di produzzione di l'acciaio eccessiva.

L'annu dopu, più di 30% di a capacità di pruduzzione si trasfiera à a costa

In u 2014, hè statu annunziatu u "Piano di Implementazione di Trasfurmazione di l'Industria di l'Acciaio è di l'Acciaio di Shandong" (in seguitu chjamatu "Piano di Implementazione"), è prumove in modu stabile u trasferimentu di u layout di l'industria siderurgica à a costa hè diventatu u focu di a trasfurmazioni industriale. ."Piano di Implementazione" esige, "À a fine di u 2017, a capacità di produzzione di l'acciaio custiera righjunghji circa 35%".

À a fine di u 2015, u trasferimentu di l'imprese azzaru urbane di Qinggang hè statu finitu;a capacità di pruduzzione di a basa di l'azzaru boutique Rizhao di Shanzhao Group hè stata di 8,5 milioni di tunnellate, chì entra in a fase di custruzzione è hà stabilitu a fundazione per u trasferimentu di a capacità di pruduzzione d'azzaru continentale à a costa.Da u 2017, a capacità di pruduzzione di l'azzaru crudu di Shandong hè prevista per ghjunghje à 23,7 milioni di tunnellate, cuntendu 26,32%.Comparatu cù u 2013, hà aumentatu da 11,26 punti percentuali.

Ancu s'ellu ci hè sempre una lacuna di 8,68% da u requisitu di 35% di u scopu di "Piano di Implementazione", hè inevitabbile chì l'industria siderurgica in a Pruvincia di Shandong si trasfirissi à a costa.

Custruì una cumpagnia di acciaio di classe mundiale

Un altru focusu di a trasfurmazioni di l'industria siderurgica hè a gestione intensiva.U "Piano di Implementazione" esige, "À a fine di 2017, cultivà u Gruppu Shansteel per diventà un gruppu d'impresa di ferru è azzaru à grande scala mundiale, è a so cumpetitività cumpleta entrerà in u top 10 di l'imprese azzaru internaziunali;nurture 5 Pruduzzione prufessiunale gruppu azzaru regiunale ".

Sicondu a nutizia publicata da u Gruppu Shansteel, a custruzzione di a Base Rizhao Fine Steel di u Gruppu Shansteel in 2015 procede in modu ordinatu cum'è previstu.U prughjettu di custruzzione di Rizhao Fine Steel Base di Shansteel Group hè cuncepitu secondu i standard di u più altu livellu prufessiunale, a più alta qualità di u produttu è u più altu livellu di l'equipaggiu.A struttura di u produttu hè principarmenti fatta di piastre d'acciaio d'alta resistenza, è i prudutti rispondenu principalmente à i bisogni di a fabricazione high-end.

A struttura di u produttu hè assai ottimizzata

In u 2015, a proporzione di sbarre d'acciaio di gradu III è sopra di l'imprese chjave di ferru è azzaru in a pruvincia di Shandong hà righjuntu u 97,37%, un aumentu di 17,36 punti percentuali cumparatu cù 80,01% in 2013, chì hà superatu a "piastra high-end (cintura)". materiale in u pianu di implementazione "à a fine di 2017 A proporzione di i prudutti hè più di 18%, a proporzione di u gradu III è sopra à i bars d'acciaio hè più di 85%, è a scala di trasfurmazioni prufonda di platti (bande) righjunghji più di 15 milioni di tunnellate.

U benefiziu direttu di l'ajustamentu di a struttura di u produttu hè l'effettu evidenti di u risparmiu d'energia è a riduzione di emissioni.In u 2015, u cunsumu energeticu cumpletu per tonnellata d'acciaio di l'imprese di l'acciaio chjave in a Pruvincia di Shandong era 591,24 kg di carbone standard, chì era una diminuzione di 6,78 kg di carbone standard cumparatu cù 598,02 kg di carbone standard in 2013, chì era vicinu à Target. esigenze di valore.

L'emissioni di l'imprese principali di l'acciaio di 0,71 kg di polvera per tonna d'acciaio è 0,70 kg di emissioni di SO2 per tonnellata d'acciau sò diminuite di 0,02 kg è 0,47 kg paragunate à 0,73 kg è 1,17 kg in 2013, è anu righjuntu u valore di destinazione in 2013. avanzu.


Tempu di post: 11-ghjugnu-2020

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi