Precauzioni durante a pittura di piastra in acciaio inox SB

SB Lamiera in acciaio inoxhà assai usi, bona resistenza à corrode, resistenza à u calore, forza di temperatura bassa è macchina.È hà ancu a bona funzione di punching and bending.Ma avemu bisognu di prestu attenzione à certi ditaglii quandu si pitturanu a piastra in acciaio inox.Solu fendu un bonu travagliu in i dettagli, u prucessu di pittura pò esse fattu per ottene una piastra d'acciaio inox di bona qualità.Allora chì sò e precauzioni quandu si pitturanu platti in acciaio inox?

timg (7)

 

  1. Trattamentu basicu, sè vo vulete chì a film di pittura sia ferma in u futuru, un prucessu hè di pulisce a superficia di uacciaio inox SBprimu.U metudu di trattamentu pò usà un cuteddu per caccià a pintura residuale originale, o aduprà carta di liscia per pulisce a superficia.Hè faciule d'utilizà a sabbiatura per fà a superficia rugosa è aumentà l'area di aderenza di u primer.

 

  1. Spray (brush) u primer.A funzione di u primu hè di prevene l'ossidazione di a superficia metallica, è di cunnette fermamente u topcoat à u metale.Ci sò parechji tippi di primers.

 

  1. Top coat.Perchè hè in l'aria aperta, da una banda, a film di pittura hè necessariu per avè una bona resistenza di u clima, è da l'altra banda, hè assai difficiule d'utilizà una pittura di coccia cù un film di pittura forte.Per quessa, hè cunsigliatu di utilizà pittura di poliuretanu, chì hè una pittura di dui cumpunenti cù un agentu di curazione, è ùn hè micca bisognu di coccia., Pò esse guaritu cumpletamente à a temperatura di l'ambienti cù u so agentu di cura.

 

  1. Ch'ella sia spraying o brushing ogni tipu di pittura, l'applicazione deve esse divisa in 3-5 volte, è ùn deve esse troppu grossu à un tempu, è poi pitture a prossima volta dopu à l'asciugatura previa.U prublema faciule per i principianti hè di applicà troppu in una volta, chì causanu difetti "sagging", chì ùn sò nè belli nè forti.

 


Tempu di pubblicazione: 01-01-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi