Ciò chì ci vole à cura di quandu avemu sceltu fogli in acciaio inox BA?

Perchè scegliemu diversiBA lamine in acciaio inoxper affruntà i prublemi di corrosione chì scontru in ingegneria.Allora u selettore hà bisognu di cura di a resistenza à a corrosione in acciaio inox in l'ambiente corrod.A resistenza à a corrosione include resistenza à l'inoxidable, à l'acidu, à l'alkali è à u sali è à l'ossidazione, a vulcanizazione, a resistenza di cloru.A corrosione hè un ostaculu chì a funzione chimica è elettrica face trà u metale è u mediu.È a resistenza à a corrosione hè a capacità di a resistenza à a corrosione media in acciaio inox.Allora quandu si parla di a resistenza à a corrosione, sapete ciò chì ci vole à cura di quandu avemu sceltu fogli in acciaio inox?

 16

  1. U standard di resistenza à Corrod hè chì l'omu face, cusì avemu bisognu di ricunnosce, ma ùn pudemu micca esse ristrettu da questu.Duvemu assicurà u standard di resistenza à a corrosione in cunfurmità cù a dumanda di usu.
  2. Avemu bisognu di cura di BA fogli in acciaio inox purezza, impurità, culore è qualità.U listessu cum'è i fogli in acciaio inox chì utilizanu a vita.
  3. Spessu usemu deci standard di tippi per a resistenza à a corrosione.Quandu sceglite quale hè u requisitu di resistenza à a corrosione, avemu bisognu di cura di e caratteristiche, u grossu è a dimensione di tutte e parti di l'equipaggiu.

(1) In cumunu, Per aduprà u prucessu quandu avemu bisognu di l'equipaggiu è di l'attrezzatura chì hà una piastra di specchiu pulita è una taglia fine, pudemu sceglie 1 ~ 3.

(2) Per esse bisognu di raccordi adattati vicinu, senza perdite in solitaria o longu tempu, pudemu sceglie 2 ~ 5.

(3) Per quale u requisitu ùn hè micca difficiule, è chì necessitanu esami convenienti o micca longu cù raccordi di vita pò sceglie 4 ~ 7.

(4) Ùn sceglite micca l'acciaio inossidabile chì corroderà più di 1 mm annu per usu.In faccia, u 10u standard ùn hè micca adattatu à l'acciaio inox chì hà qualchì corrosione.

 


Tempu di post: 02-02-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi