L'impurtazioni di l'azzaru di Vietnam anu cascatu da 5,4% in a prima mità di l'annu

In i primi sei mesi di questu annu, u Vietnam hà impurtatu un totale di 6,8 milioni di tunnellate di prudutti d'acciaio, cù un valore cumulativu di impurtazioni di più di 4 miliardi di dollari americani, chì era una diminuzione di 5,4% è 16,3% paragunatu cù u listessu periodu passatu. annu.

Sicondu l'Associazione Iron and Steel di Vietnam, i principali paesi chì esportanu azzaru in Vietnam da ghjennaghju à ghjugnu includenu a Cina, u Giappone è a Corea di u Sud.

Sicondu e statistiche di l'associu, solu in u ghjugnu, u Vietnam hà impurtatu quasi 1,3 milioni di tunnellate di prudutti d'azzaru, valutati in 670 milioni di dollari americani, un aumentu di 20,4% è una diminuzione di 6,9% annu à l'annu.

Sicondu statistiche publicate da l'Uffiziu Naziunale di Statistiche di Vietnam, l'impurtazioni d'azzaru di Vietnam in 2019 eranu US $ 9,5 miliardi, è l'impurtazioni anu righjuntu 14,6 milioni di tunnellate, una diminuzione di 4,2% è un aumentu di 7,6% cumparatu cù 2018;l'exportazioni d'acciaio eranu US $ 4,2 miliardi durante u listessu periodu.U voluminu di l'esportazione hà righjuntu 6,6 milioni di tunnellate, una diminuzione annu di 8,5% è un aumentu di 5,4%.


Tempu di post: 16-lugliu-2020

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi