L'acciaio inox TISCO hè appiicatu à u metro di tipu A di a Linea 14 di Metro di Pechino

I principali media anu riportatu a nutizia chì u primu veiculu di metro A-type di a Linea 14 di Metro di Pechino hà sbulicatu da a linea di assemblea in Qingdao.U mutivu perchè stu veiculu di metro hà attiratu l'attenzione di u populu Cinese hè chì usa per a prima volta una carrozzeria d'acciaio inossidabile ligera, micca dipinta nantu à a vittura domestica di tipu A, chì ùn hà micca solu una forte resistenza à a corrosione, ma ancu hà. bassi costi di operazione è mantenimentu.Prutezzione di l'ambiente, sicurità è affidabilità, ride còmode è cusì.80% di e parti localizzate di a carrozzeria di a vittura di u metro sò fatti di acciaio inox TISCO 301L.TISCOl'acciaio inossidabile, torna una volta magnificamente presentatu à l'ochju publicu.

timg (11)

I veiculi di u metro di tipu A chì sò appena sbulicati da a linea in Qingdao sò dedicati à a Linea 14 di Metro di Pechino, chì hè a prima linea in Pechino à utilizà treni in acciaio inox A-type.L'intera linea hè prevista per mette in opera 63 treni, ognunu cù 6 vagoni, pruduciutu rispettivamente da CSR Qingdao Sifang Locomotive and Rolling Stock Co., Ltd. è China CNR Changchun Railway Vehicle Co., Ltd.U metro in acciaio inox ùn hè micca solu bella è elegante, ma ancu per via di l'excellente forza di 301L, u veiculu hà una forte capacità anti-estrusione, chì pò prutezzione di a sicurità di i passageri à a maiò parte.

Dapoi u 2009, quandu Pechino hà pianificatu a linea di metro n ° 14,TISCOricevutu a nutizia.Dopu à quessa, u persunale di R&D è di marketing hà intervenutu rapidamente, visitatu inseme u mercatu, attivamente cumunicatu cù e duie imprese di produzzione, è prumove vigorosamente l'applicazione di l'acciaio inox speciale 301L prodotta da TISCO à i veiculi di metro A-type.A causa di a bona reputazione è a reputazione di a cooperazione di i prudutti TISCO, è ancu di l'applicazione riescita di treni d'alta velocità, ferrovie urbane è subways di tipu B per parechji anni, anu finalmente vintu u ricunniscenza di Beijing Metro Corporation è i dui. imprese di pruduzzione.Per a prima volta, l'acciaio inossidabile hè adupratu per rimpiazzà l'alia d'aluminiu in i veiculi di u metro di tipu A, è più persone sà chì l'acciaio inossidabile ùn hè micca solu bella è bella in apparenza, ma hà ancu parechje caratteristiche cum'è praticità, sicurezza, cunfortu, bassu. carbone è prutezzione di l'ambiente.

Inoltre, l'assi di i veiculi di u metro di sta linea sò tutti fatti di l'acciaio di l'assi TISCO.Da u corpu à l'asse, i prudutti TISCO anu tornatu una bella apparizione in a capitale, a linea di metro più longa attualmente in custruzzione.


Tempu di post: 11-Jan-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi