Prucessu senza impronte digitali di 304 film in PVC di platu in acciaio inox Viste

Non-impronta digitalePlacca in acciaio inox 304 PVC filmsi riferisce à u rivestimentu di una capa protettiva di liquidu trasparente incolore à giallu chjaru nantu à a superficia di l'acciaio inox.Dopu chì stu liquidu di rivestimentu di rulli nano metalli trasparenti hè seccu, hè fermamente cumminatu cù a superficia d'acciaio inox di diverse texture.À u listessu tempu, hè furmatu un film protettivu trasparente è solidu.Allora perchè l'apparizione di a piastra in acciaio inox ùn hà micca impronte digitali?

5

Ufilm pvc piastra in acciaio inoxa superficia hè trattata cù tecnulugia avanzata senza impronte digitali per aumentà a bellezza di a tavola decorativa di metallo.U so scopu principale hè di impedisce à e persone di lascià impronte digitali nantu à a superficia quandu toccu questi tavulini, per ùn esse macchiati d'oliu, sudore, polvera, etc. Perde u so lustru.U prucessu senza impronte digitali hà cambiatu u prublema precedente chì a superficia di l'acciaio inossidabile lasciarà impronte digitali significativu quandu si tocca.Ci hè ancu u prucessu senza impronte digitali chì rende l'aspettu coloratu di l'acciaio inossidabile più durable è riduce u tempu per u mantenimentu di ogni ghjornu.

Chì sò i vantaghji di senza impronte digitali?

1. Pulizia simplice di macchie di superficia, ùn hè micca necessariu un agentu di pulizia di metalli, alcuni agenti chimichi facenu a superficia di a piastra d'acciaio inox nera;è ùn hè micca faciule per appiccà impronte digitali, polvera, è sentu dilicatu, è hà super impronte digitali è effetti anti-fouling.

2. U stratu di film trasparente senza impronte digitali pò prutege a superficia metallica da graffia facilmente, perchè l'oliu d'oru di l'electroplating di a superficia hà una bona proprietà di film, una durezza alta, è ùn hè micca faciule da sbucciare, gessa è gialla.

3. L'aspettu hà una tessitura forte, idratazione grassa, sensu di manu suave, è mantene una bona texture metallica.

4. U bordu senza impronte digitali cambia e caratteristiche freti è lenti di u metale, è pare caliu, eleganti è decorativu.

5. L'acciaio inossidabile hà un excelente rendimentu antirugginu senza impronte digitali.Un film protettivu hè furmatu nantu à a superficia di u metallu per impedisce in modu efficace l'esternu di corrode l'internu di u metale, è a vita di serviziu hè assai allargata.

 


Tempu di Post: 31-May-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi