U 60 anniversariu di Baosteel Group di a produzzione d'acciaio hà accumulatu 240 milioni di tunnellate d'acciaio.

U ghjurnalista hà amparatu da Baosteel Group u 2 di ghjugnu chì, dapoi u 1960, l'azzaru di u focu apertu di Baosteel Group hè statu sfruttatu in u 1960, u Gruppu Baosteel hà pruduttu 240 milioni di tunnellate d'acciaio in 60 anni.

A pruduzzione di l'acciaio di u gruppu Baosteel hà attraversatu e trè fasi di l'acciaio di fusione à focu apertu, l'acciaio di fusione di cunvertitore è a fusione continua di cunvertitore.A pruduzzione annuale di l'acciaio hè aumentata da 129 000 tunnellate originali à 16,5 milioni di tunnellate oghje, chì copre l'acciaio ferroviario, l'acciaio di pipeline è l'acciaio per l'apparecchi domestici., azzaru Automotive, azzaru custruzzione è altri più cà 500 gradi azzaru, furmendu quattru tippi di prudutti cum'è piatti, pipi, rails, è linii.U tassu di passaghju di billetta di casting hè statu stabile à più di 99,5% per 5 anni consecutivi.

Wei Shuanshi, Segretariu di u Cumitatu di u Partitu di u Gruppu Baogang, hà dettu chì u Gruppu Baosteel aderisce sempre à l'idea di u sviluppu verde, rinforza continuamente u cuntrollu di a fonte è e misure di risparmiu energeticu è di riduzione di emissioni per ottene u cumplimentu di emissioni inquinanti.Nta l'ultimi anni, u Gruppu Baosteel hà eliminatu successivamente quattru macchine di sinterizzazione di 90 metri quatratu, duie furnace di ferru mistu d'acciaio, quattru vechji forni di coke è altri vechji equipaghji.Un gran numaru d'attrezzature ecologiche è di risparmiu d'energia cù prestazioni eccellenti li anu rimpiazzatu mentre migliurà a tecnulugia di produzzione.Hà ancu migliuratu cumplettamente l'indicatori di prutezzione ambientale.

I prudutti d'azzaru pruduciutu da Baotou Steel Group sò stati usati in parechji prughjetti di ingegneria chjave cum'è Beijing Daxing International Airport, Beijing-Shanghai High-speed Railway, Qinghai-Tibet Railway, è rails di terre rare di novu sviluppu, rails resistenti à l'usura di alta qualità. , rails high-vitezza pisanti-caricamentu è altri prudutti Ci hà da ghjucà un rolu impurtante in a custruzzione di ferrovia.

Baotou Steel Group hà stabilitu a so fabbrica in u 1954. Era a prima impresa di ferru è azzaru à esse custruita in i zoni minoritari etnici durante u periodu di u Pianu Naziunale di Cinque Anni.Hè ancu u "figliolu maiò industriale" di a Regione Autònoma di Mongolia Interna..


Tempu di post: 11-ghjugnu-2020

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi